Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. május 27., szerda

Megint egy nyári ruha





A fiam azt mondta: olyan tanárnénis. Valóban egy komolyabb darab, de szerintem csak a fekete színe miatt. Nagyon jó volt evvel az anyaggal dolgozni!


Két szép mintás tányér kész.

Nagyon várom, hogy legyen oltás a korona vírusra, mert bár a korlátozások nem kibírhatatlanok, mégis megvisel az időbeosztás betartása. Én is, mint mindenki reggel vagyok tele energiával és a várakozás, hogy fél 12-kor indulhatok kiveszi belőlem a mindennapok lelkes kezdésének az örömét. Kedvetlen lettem. Ah!

8 megjegyzés:

agnesordog 2020. május 28. 12:40  

Nagyon belejöttél a varrásba ! Szebbnél szebbeket alkotsz ! Viseld egészséggel !

Névtelen,  2020. május 28. 14:50  

Ha korán kelő vagy, akkor 6-9 óra között is van időd piacon, boltban, stb... vásárolni. Erika

erdoseva55 2020. május 28. 18:47  

Klassz ez a ruha is! Szorgalmasan hímezel! :)
Ne hagyd, hogy elkedvetlenítsen ez az állapot! Nekünk meg az a probléma, hogy ketten a férjemmel együtt nem tudunk vásárolni menni a korunk miatt! :D

Rita 2020. május 29. 15:58  

Nagyon csinos a ruha!

Hááát, nem tudom, mikor lesz oltás, valahogy ki kell bírnunk addig!

Holdgyöngy 2020. május 30. 21:04  

Régen volt hasonló mintás ruhám , nagyon régen. Flokon? Nagyon jó viselet volt.ügyes vagy.

Andulka 2020. június 2. 13:19  

Szuper lett ez a ruhád is! Nagyon ügyes vagy! Jó, ha valaki ilyen ügyesen tud varrni, nem kell butikba menni, méretre készül a ruha saját izlés szerint!

Tüzes Beáta 2020. június 3. 20:19  

A varrószakkörön olyan ing elkészítését sajátítottam el amibe minden tudnivaló benne van. Összetett " tudásilag".A tanító nem véletlenül választotta ezt a modellt .Húzás, azaz ráncolás,ferdepánt az ingujjhoz, meg a többi. Ez azt jeleni hogy ing és ruha mind megy. Egyre jobban. Hurrá!
Köszönöm az elismerő kommenteket.

Fáni 2020. június 4. 17:13  

Nagyon tetszik a ruha, el tudnám képzelni magamnak is :)
Az sem jó ám, hogy kapkodni kell, jaj beleférjek az időbe. Én úgy jártam, sorban álltam a pénztárnál, csak éppen pénztáros nem volt. Mire megérkezett elmúlt 12 óra és nem engedett fizetni, mert túlléptem az időkorlátot. Hiába volt minden magyarázat. Azt hittem a fejére húzom a kosarat mindennel együtt.