Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. június 3., szerda

Babás dolgok, mese világ


A diáklány kisebb méretű szemüvege megérkezett. Tényleg jobb. Nem akartam kifésülni a kócos haját, mert féltem, hogy elveszítem a hullámokat belőle. Gumival, csattal formáztam, aranyos lett. De fel kellet emelnem, hogy érvényesüljön a háti táska:


 Három napig gondolkodtam milyen legyen? Végül eszembe jutott, hogy vettem nem olyan régen egy táskás újságot és abból néztem fazont:




A táska egy diáknak elengedhetetlen, hiszen abban viszi a könyvet, itt most üdítőt és cukorkát is.




Ez a parányi könyv képeket és szöveget is tartalmaz. Óriási! Annyira aranyos kiegészítőket is lehet kapni "babáéknál"!



Elfogyott a textilbőröm. Ez baj.

A baba gyártói most először kijöttek kék szemű tervezéssel is. Klassz! Vettem is egyet:






Szuperhős, vagy katona? Még nem tudom, de ezt imádtam készíteni.


Hónapokkal ezelőtt vettem babákat darabokban. Fej, szem, test. A fejet elkészítettem és február óta vártam a parókákat. A vírus miatti leállás miatt a megrendelésem törlődött. Erre nagy nehezen jöttem rá és újra vásároltam. Ma érkezett meg. Pfu, erre nagyon kíváncsi vagyok hogyan tudom elkészíteni?


Megdöbbentenek az árak! Én úgy érzékelem idén minden drágább. Így örültem, hogy a tavaszi spárgát végre 500 Ft körül meg tudtam venni, mert szeretem. Burgonyával, sárgarépával és sajttal kiegészítve megsütöttem vaj alapon. Nyami!

4 megjegyzés:

Fáni 2020. június 4. 17:09  

Szuper dolgokat készítesz :)

Rita 2020. június 5. 8:17  

Csodás ez a babavilág!

Ugyanezt az újságot én is megvettem. Jó lenne valamit varrni belőle a nyáron.

Tüzes Beáta 2020. június 5. 11:04  

Rita: az újságban nem találtam szabásmintát, holott erre hivatkozik a leírásoknál. Lehet, hogy az én példányomból kilopták? Neked van?

Andulka 2020. június 5. 15:02  

Csodákat művelsz ezekkel a babaruhákkal, le a kalappal elötted, hogy még az apró részletekre is odafigyelsz, nem lehetett egyszerű egy ilyen kicsi hátizsákot megvarrni!
Ami az árakat illeti, szerintem is minden drágább lett :-(