Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. július 24., péntek

Kozmetikumok Koreából



Ajándékba kaptam a lányomtól koreai arckrémeket. Nagyon szeretem a jó bőrápolókat  de nem túl drágán. Az igazán jó márkák nálunk a gyógyszertárakban kaphatóak, de ott magas áron és ezek az itt  bemutatott krémek árai fele- vagy harmadába kerülnek ( akcióban), de ugyanolyan a minőségük.
A bejegyzést ennek a témának a kifejtésére írom.
A fent látható krém éjszakai krém arannyal,


hialuronsavval hidratáló krém. Ezeket kaptam és lefotóztam az Ő kozmetikumait is.:


Zsíros bőrre agyaggal és hamuval dúsított arcpakolás. Száradás után látszik ahogy a bőrből kiszívja a felesleges zsírt.


A kiváló csomagolása miatt le nem bomló c vitamin és
csiganyál, ami anibiotikumot és bőrregenálót is tartalmaz.


Arcpakolások és végül a legérdekesebb :


az Ordinary termékek, melyekre az jellemző hogy koncentrált formában tartalmazzák a hatóanyagokat és csepegtetővel adagolunk. Érdemes nézelődni.
Ajánlom továbbá a márka és más termékek bemutató videóit.
Magyarország legjobb kozmetikumokkal foglalkozó weboldalát, ahol az összetevők is megtalálhatóak és rengeteg hozzászólást is olvashattok: Itt.


A jobb termékeknél a csepegtető ma már általános. Itt kiemelem a koreai áruház címét. Ez számomra a legjobban tetsző. 

De!!! Amiről én most hallottam először az teljesen lenyűgözött. 


Rita Levi Montalcini és


Stanley Cohen

biológusok felfedezése alapján az EGF nevű molekula, ami az egyetlen és bizonyítottan ránctalanító hatású hatóanyag. Ennek a felhasználásával is készülnek a bemutatott kozmetikumok. Az EGF felfedezéséért orvosi Nobel- díjat kaptak közösen. A hatóanyag nem elsősorban a kozmetikai iparnak szólt, a molekula a sejtek növekedését és regenerálódó hatását segíti pl. a szívizomban és mindenhol máshol. Ez az őssejt bekapcsolója.

Jó nézelődést az ajánlott oldalakon!



0 megjegyzés: