Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. július 17., péntek

Táskát varrtam...



... a vejemnek Attilának. Hétfőn végre haza érkezett a lányom és a férje. Hónapok óta vártak a repterek nyitására.  Egy szűk, kéthetes idősáv volt amikor gond nélkül  lehetett közlekedni. A Kanári szigetekről Brüsszelbe repültek, ahol eltöltöttek egy éjszakát a váróban és a reggeli óráktól feszülten figyelték a kijelzőket, ami sorban 10 gépre írta ki: törölve. A többi járatra a kiírás: relax, türelem, nyugalom. A gépük elindult, nagyon kimerülten értek haza. Most ne utazzatok sehova, mert nehéz hazajutni,  hónapokra kint lehet ragadni.

Vissza a táskára: Attila nagyon szereti az általam varrt táskákat, az előző már tropa. Nagyon régről volt nekem itthon sporttáskához való " műanyag " anyagom, még egy kis barna textilbőr, a kettőt ötvöztem és lőn:




A megvett táskás újságból néztük ki az ötletet.


Az isteni Marlenka:



A kisebbik fiam szülinapja volt és sütött neki a lányom tortát. Én most láttam először hogyan készíti. Szerintem ami a különleges finomságát adja az a karamellizált sűrített tej. Egy befőttes üvegbe nyomja ki a 3 tubust és vízfürdőben, forrás után kis lángon órákig főzi. Az elpárolgott vizet mindig utána tölti addig, hogy a krém víz alatt legyen. Ilyen lesz:


Közzé teszem a receptet:


4 megjegyzés:

Rita 2020. július 19. 11:25  

Szuper a táska, jó, ha szereti a család az sk. dolgokat.

Igen, mi is örülünk, hogy itthon maradtunk a nyáron, mindig változik a helyzet és az előírások.

Nagyon guszta a torta!

JuciKa 2020. július 20. 8:28  

Szuper táska! Marlenkát ....talán kipróbálom, elég macerásnak tűnik, de biztosan megéri az ízek miatt.

Holdgyöngy 2020. július 22. 19:33  

Ügyes vagy, nagyon jó lett a táska. Marlenkáról nem írok, csak nagyokat nyeltem. Nagy kedvenc lenne.

Andulka 2020. július 22. 22:47  

Profi vagy táska varrásban is! Gratulálok. A süti is nagyon guszta.