Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. augusztus 4., kedd

Szalaghímzés



Régóta heverészett a fiókomban ez a textilre nyomtatott kép. Mikor a lányom meglátta azt mondta ezt a tündért készítsem el neki keretezve a falra. Nagyon jól jött a kérése, mert a keresztszemesre rá lehet unni, így azonnal szalagokat válogattam és nagy lendülettel elkezdtem.  Két hete készítem a varrás mellett. 



Tegnap az Ő feladata volt a strasszkövek felvasalása. Annyira tetszett neki, hogy abba sem akarta hagyni, csöppet eltúlozta a szárny díszítését.  De ha neki így tetszik! 


Organza szalagokkal dolgoztam. A ruhára tüllt gombostűztem, ezüst szállal és szürkével varrtam a ruha ráncait, mikor körbe varrtam levágtam a felesleget. A tüll hálás, nem foszlik.



A hajat horgoló cérnával készítettem. Melírozott, azaz rokon színekkel.
A fehér pillangókat körömlakkal vontam be és csillámpor szórtam a szárnyak végeire:


Öröm volt készíteni, mert valamit csinálni muszáj! Imádom a kézi munkákat!

7 megjegyzés:

JuciKa 2020. augusztus 5. 9:14  

Nagyon szép és különleges! Jó volt együtt alkotni a lányoddal.

Orsi 2020. augusztus 5. 9:18  

Hűha, ez nagyon szép! majd mutasd meg légy szíves bekeretezve is :)