Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. augusztus 7., péntek

Barokk fiú baba

Volks szabásminta alapján az első olyan babám aminek az arcát, haját, ruháját én készítettem. Próbálkozásom már volt, de azok nem lettek jók. Ez most igen. Előzőleg tévedtem, nem rokokó stílus, de már nem vagyok biztos benne.

Új sminket kapott, erről lentebb írok bővebben. Nagyon csinos ez a nyakkendő tű.
Kisebbre vettem a rózsákat és a láncot.

Megnéztem pár videót az arcfestésről. Nekem a finom árnyalatok tetszenek és Attila, a vejem művészdobozában találtuk meg a megfelelő alapanyagot és a 0,00-ás ecsetet hozzá. Én a nullással dolgoztam, az vastag. Óoooh! A felhasználandó krétákkal először papírra satírozott, majd az ecsetet vízbe mártva vette fel a színeket és bizony nagyító alatt dolgozott, úgy készültek  a lehelet vékony vonalak. A vejem művészetibe járt, így az ő kezében az ecset otthonosan mozgott. Szerencsém van, hogy ezt a munkát még élvezte is, köszönet érte. A művészeknek néha kín a weben dolgozni, mert a kézi munka lenne számukra az ideális, de valamivel pénzt is kell keresni. A webgrafikus nagyon más munka.
Ez a negyedik paróka amit készítettem és most először vagyok elégedett vele.
Hát így állt össze ez a baba. 

3 megjegyzés:

Rita 2020. augusztus 10. 9:44  

Művészi! Nem is tudom, mit írjak, ez annyira összetett és sok irányú munka, fantasztikus lehet kézben tartani a végeredményt.

Fáni 2020. augusztus 10. 20:08  

Nagyon ügyes vagy, és igen sok oldalú :)