Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. október 2., péntek

Őszi tündér


Őszi díszben. Több variációt próbáltam a ruha anyagának és szabásmintának is. Fontos volt, hogy légiesen könnyed legyen és a díszek is nagyjából természetesek legyenek. A szélfútta levelek a szoknyájára akadva ugyan műanyagok, de ez nem is fontos. Színeket nehezen találtam, ezért használtam a szalagokat. A textilesnél kérdésemre: - van őszi színű bármi? A válasz az volt, hogy nem nagyon. Hiányzik a KÖKI-ben bezárt Hobby és Mesebolt! 




Egyik kezében madárkát álmodtam meg, másikban egy őszi gyümölcskosarat. Azt lentebb mutatom.




Én készítettem a haját és nem vágtam le a paróka méretéből. Így lett "tündéri".





 

A lányom muffint sütött. Alap recept, de a tetején 250g mascarpone és ugyanannyi tejszín. Én kértem így, mert nagyon finom ez a krém. Ő meg kedvére színezte. Hami!

7 megjegyzés:

Holdgyöngy 2020. október 2. 19:14  

Szép, mutatós tündéred lett, igazi őszi hangulattal. A jó boltok mindig bezárnak, mert réteget szolgálnak ki, s ha a vezető pl, nyugdíjba megy, nincs ki folytassa. Tapasztalat. Sajnos.

Tüzes Beáta 2020. október 2. 20:20  

Bolthiányom van. Az interneten sok mindent megtalálok, de egy-két apró dologért még eddig nem akartam szállítást fizetni. Pedig úgy tűnik nincs más megoldás.

Rita 2020. október 2. 20:27  

Nagyon szép kis tündér!

Először azt hittem, hogy a süti is dekoráció!

agnesordog 2020. október 3. 7:45  

Egyre szebbek lesznek a babáid, ahogy telik-múlik az idő . Gratulálok !

JuciKa 2020. október 3. 11:24  

Babahaj telitalálat! Persze, hogy bezár egy bolt ahol apróságokat vesznek.....az neki em éri meg.

Fáni 2020. október 5. 14:35  

Olyan szép, légies lett, igazi tündér :)

Andulka 2020. október 7. 10:58  

Álomszép lett a tündéred! Lehet érdemes összevárni a rendelést vagy kicsit előregondolkodni, hátha tudsz akkor a postaköltségen spórolni. Muffin:nyami, nagyon guszta.