Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. december 21., hétfő

Boldog Karácsonyt !


Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek evvel a képpel.

 Mézeskalácsot sütöttünk, én házat és fenyőt készítettem, a lányom formákat nyomott a tésztából. Egy tálcára halmoztuk és három nap után is kellemes az illat a sütitől a lakásban. 





Készítettem egy karácsonyi babát. Egyszerű ruhában, de hangulatos nyakékkel és koszorúval. A szemét kellemes, meleg méz színűre szineztem és a szembogara köré arany csillámot szórtam. (Az epoxi gyantába.)




Már csak pár levél és virág és kész lesz a képem. Valami baj volt a mintával, mert nem jött ki szabályosra a réz virágtartó. Bontanom kellett és matekolni hogyan javítsam. De túl vagyok rajta, nem volt könnyű. Meglepően nagy munka a virág futó szárainak ívét készíteni, mert nyílt térben pontosan kell számolni és az nehéz. Nagyon sok fonalat eszik, szóval várom, hogy kész legyek vele.




Egyik nap míg a pénztárba a sorban álltam nézegettem a polcra kirakott Boci csokikat és ott láttam meg a Rigó Jancsi ízesítésű táblát. Elhatároztam, hogy sütök ilyen sütit.




A recept szerint a kettévágott piskótának egyik felét étcsokival kell leönteni és dermedés után kockákra vágni. Ezt eddig is így készítettem, de nem tudtam rájönni hogyan kell mindeközben bekenni az alját sárgabarack lekvárral. A kemény tejszínhabra csurgattam a lekvárt, talán kicsit többet mint kellett volna...De ez egy csuda jó süti!




 

Mikor a lányom külföldre utazott egy jó pár dobozt tele pakolt megőrzendő holmikkal. Tegnap keresgéltünk jótákonysági felajánláshoz meleg ruhaneműket. Fel van állítva a piachoz közel egy apró sátor, ráírva: Ingyen viheted és megköszönöm ha hozol meleg ruhaneműket. Ilyet nem találtunk, de meglett egy elfeledett doboz és abban ez a kézimunka. Már meg is feledkeztem róla. Annyira aranyos ez a minta, hogy el is határoztam sokkal többet fogom  nézegetni a Pindyt, mert ott lehet ezekre a gyöngyszemekre bukkanni.


Amiért mostanában nem írok és valószínű, hogy a bejegyzések hangulatából is érezhető a kedvetlenségem, annak oka, hogy a férjem nagyon beteg. Rákos. Fájdalmai vannak és több a rossz napja..., csak rossz napjai vannak. A sugárkezelés ás a kemoterápia januárban kezdődik, reménykedünk. A betegségét nagyon rossz kedvűen viseli, ez érthető. Nálunk most mindenki feszült. Nehéz időszakban vagyunk.

9 megjegyzés:

Melania macron 2020. december 21. 22:49  

A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam győződve róla, hogy gyorsan megkerestem a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címét, vagy a WhatsApp és viber telefonszámát a +33753154980 telefonszámon. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta nekem, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel a kapcsolatot vele, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

Tüzes Beáta 2020. december 21. 23:10  

Mekkora energiát fordítanak hazugok a meggyőzésre. Mindig meglepődöm.

Fáni 2020. december 22. 7:37  

Nagyon szép a kézimunkád, jó, hogy ilyen leleményes vagy, és ki tudtad javítani.
A babád bár egyszerű szerinted, mégis nekem az ünnepet idézi, talán a szín miatt?
Nagyon sajnálom, hogy ilyen fájdalmas dolog történt az életetekben, nem egyszerű.
Mit lehet ilyenkor mondani? Sok erőt, kitartást kívánok Nektek.

Rita 2020. december 22. 11:01  

A hímzéseid ámulatra méltóak. Emlékszem az utolsó, varrogató lányra, nagyon szép!

Sok erőt kívánok nektek ehhez a nehéz időszakhoz!

Andulka 2020. december 22. 13:14  

Ügyesek vagytok a lányoddal! Mindkét hímzés csodaszép! A sütid is nagyon guszta!

Ami a férjedet illeti: Sajnálom és kitartást kívánok neked, neki és az egész családnak! Drukkolunk neki, hogy hasson a kezelés!

Holdgyöngy 2020. december 24. 15:35  

Erőt és kitartást mindannyiótoknak. Szép a baba, a hímzés, is. Eszembe juttattad, a 60-as években volt nálu k egy Rigó Jancsi cukrászda.

Palkó 2020. december 25. 21:19  

Kedves Bea!
Szomorúan olvastam soraidat! Remélem, hatásos lesz a kezelés, és még sokáig együtt lehettek!
Kívánok Neked sok erőt, türelmet, bátorságot, férjednek gyógyulást, mindannyiótoknak jó egészséget, áldott Karácsonyt!

Tüzes Beáta 2020. december 26. 6:40  

Köszönöm a kedves szavakat!

JuciKa 2020. december 26. 21:21  

Kedves Bea! Sok erőt, kitartást kívánok a betegség kezeléséhez, szomorú.