Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. december 3., csütörtök

Sütőtökből torta


Haladásom a keresztszemessel . Legközelebb csak nappali fényben fényképezem, mert a lámpa alatt vakuval is ilyen vacak a színe. 



Gyönyörű sütőtököket kaptunk ajándékba. Az egyiket megettük sülve, a másikhoz meg kerestem süti receptet. Ez lett a nyerő:



Én nem díszítettem tökmaggal, de a fehér csokimázhoz cseppentettem narancs ételszínezéket, hogy jobban hasonlítson a tökre. Valóban nagyon finom, és csinos.




 

A cicák a radiátor tetején és mellett. Felriasztottam őket a fényképezéssel és megszaglászták egymást. Aranyos pillanatot kaptam el.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy 2020. december 4. 9:16  

Nekem is van egy receptem, szeretjük mi is, ha sütőtökből készül is. Bár én sütve, simán is nagyon kedvelem. Aranyosak a cicáid.

JuciKa 2020. december 5. 10:30  

Szuper töksüti :) nekünk sok termett az idén sütütökből, ki is prábálom. Sajnos én is sokat kínlódok a kézimunkák fényképezésével, hogy eredeti színt kapjak el a fotón.

Rita 2020. december 5. 14:17  

Hú, de gyorsan haladsz! Mondjuk ilyen finom torta szárnyakat adhat!:)

Jucus 2020. december 27. 19:07  

Beáta, a kreativitásod változatlan! A torta, a hímzés! Nagyon ügyes vagy!