Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. január 14., csütörtök

Epoxi gyantával szem készítése


Ezt a babát már mutattam, de most a szemére esett úgy a fény, hogy talán látszik a szembogár körüli arany csillám. Tegnapig a karácsonyfa alatt ült a baba, később az asztalomra került és csak nézem. Néha rácsodálkozom a kész kézműves dolgaimra, fel kell idéznem hogyan készült. Arra emlékszem, hogy sok próbálkozást kidobtam. Most megint van helye a varrógépnek és újra gondolkodom ruha modelleken. 




 

Ez a minta kihívás nekem, nagyon sok mindenre kell figyelni. Mikor egy-egy rész elkészül akkor meg ámulok a szépségén. Éljen Nora Corbett! Sokat gondolok rá. Művészetibe járt, az Anyukája varrónő volt. A hozott és tanult tudását ötvözte, jó ötletekkel megáldott és kitűnő mintákat készít. Megtanulta a terveit keresztszemesre "lefordítani", alapított egy céget: a Mirabiliát és ebből él. Hálás szakma annak aki ehhez ért és szereti. 

5 megjegyzés:

Rita 2021. január 14. 21:38  

Hú, de pazar ez a szoknya!

Igen, én is sokszor tapasztalom, hogy a távolság jót tesz a munkáimnak. Néha elégedettebb vagyok velük később, mint közvetlenül azután, hogy elkészültek.

Palkó 2021. január 15. 6:13  

Nagyon komoly ez a szoknya! Kinagyitottam, tényleg macerás lehet, de nagyon szép a végeredmény!
A babát is kinagyítottam... ezt Te alkottad? Profi!

Holdgyöngy 2021. január 15. 21:53  

Tényleg kihívás, de a siker annál nagyobb öröm lesz.szép az elkészült rész

Fáni 2021. január 16. 19:56  

Ez a szoknya csodálatos.
Én most a hóember orrával próbálkozom, már nem az első amit csinálta, de még mindig nem vagyok vele elégedett, most pihentetem kicsit, majd meglátom mi lesz vele

Tüzes Beáta 2021. január 18. 17:40  

PalkÓ: a babát készen veszem. A szemet, az arc sminkjét és a haját én készítem. No meg a ruháját és a cipőjét.