Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. január 22., péntek

A szoknya...


...kész! Hatalmas drukk volt bennem, mert féltem attól, hogy nem lesz elég a fonalam a befejezéshez.




De ennyi még maradt is. Hú! Nem akartam én ezt a véletlenre bízni, tegnap bementem a West Endbe az Éva kézimunkába, de ez nem volt. Anchorban sem. Előtte próbáltam már rendelni interneten, de a régóta jól működő áruházam most Mo-ra nem szállít. Máshol sem sikerült rendelnem. Pedig törvényszerű lesz, mert már 440 Ft egy motring itthon, Amerikában pedig 60 cent darabja.




Koreából rendeltünk hárman kozmetikai csomagot, mert 15 ezer Ft fölött ingyenes a kiszállítás. Nagy nehezen megértettem, hogy az engem érdeklő 55+ -os csomagolású kozmetikumok nem feltétlenül jók nekem. Tényleg a lányom sokszor elismételt véleményére volt szükségem. Mióta a változó korba léptem nagyon száraz lett a bőröm és erősen hidratáló összetevőre van szükségem. A Rossmanban kapható krémek, amelyeket vásároltam és még fogok is, általános bőrtipusra vannak.  Ez a szuper hidratálás nagyon jó, imádom a jó krémeket!




Amiért erről írok a meglepetésem: a képen látható kis csomagokat ajándékba kaptam a Jolse-tól. Ez jó!





 

Yorkshire puding. Azt hittem ez édesség. De nem. Mikor arról beszélgettünk milyen köret legyen, a fiam javasolta. Ez gyakorlatilag liszt, víz és tojás, ami tűzforró olajba téve így felfúvódik. Csini. Hát ilyet is ettünk. Részemről már annyi mindent főztem, annyira nem érdelel mit eszünk, csak ne legyek éhes. De a fiatalok hála az égnek jó étvágyúak és szívesen készítenek különleges ételeket.

3 megjegyzés:

agnesordog 2021. január 23. 9:02  

Nagyon szép lett a himzésed ! Eddig is drága hobbi volt a himzés, de ahogy az euró száguld felfelé, egyre drágább lesz . Én innen szoktam vásárolni, ha több darabra van szükségem . http://xszemesbolt.hu/kategoria/dmc_mouline.html Nagyon segítőkész a lány , elég levelet írni , és felsorolni , mit szeretnél . Csak a postázást nem tudod, mikor indult a leveled.
A másik hely, ahol akciók is szoktak lenni a cérnalányok webárúház . Ők nagyon gyorsak , még akár aznap mehetsz a megrendelésedért pick-pack pontra .
Ha rögtön kell a fonal és nincs időd várni , a Reatexhez a Felsőcsatári út végére szoktam elmenni , bár ott legutóbb már szintén emelkedett a fonal ár.

Rita 2021. január 23. 18:30  

Nagyon pazar a szoknya, és külön öröm, ha sikerül kispórolni, hogy elég legyen a fonal!
Nagyon jól néz ki a pudingod! Hmm, leget, hogy felvetem itthon az ötletet...