Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. március 17., szerda

Ruhát varrtam


Burda plus Romanticból. Anyaga flokon.




Keskeny kihajtott gallér,




A vastag derékrész a mell alatt van. A modell gombpántot javasolt és eszembe jutott hogy ilyenem van. Esküvői ruhákhoz való, de én vettem belőle 3 métert, ennek gumis a gomblyuk része. Remek dolog annak aki bajban van a gomblyukazással, mint én.





Gomb helyett gyöngyöket varrtam fel. Könnyebben átbújik a gumis bújtatón és ez lett a ruha dísze.




 

Válla húzott. Kellemes ez az anyag, dolgozni is könnyű vele. Tavaszi, csupa virág. 

6 megjegyzés:

Fáni 2021. március 18. 16:12  

Nagyon szuper lett :)
Kedves, vidám, tavaszi :)

agnesordog 2021. március 18. 18:14  

Viseldd egészséggel ! Klassz darab lett !

Rita 2021. március 19. 19:17  

Aztaaa! Nagyon ügyes vagy! SZuper lett a ruha!

Tüzes Beáta 2021. március 20. 17:06  

Köszönöm a dícséretet!

Palkó 2021. március 21. 14:06  

Ez szuper jó lett! Csini leszel benne! És olyan vidám színe van! :)