Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. április 14., szerda

Ruha készen




Nagyon szép a sifon mintája. Hétköznapi ruhának fogom hordani, ha alkalminak elteszem szinte soha nem lesz rá alkalmam. Olyan hálás vagyok az interlocknak, ha nem lenne, ilyet el sem tudnék készíteni. Utóbbi éveim legjobb döntése volt. Csak lockoltam a sifont, így tudott könnyed maradni.




Tegnap látogatóban voltunk a férjem bátyjánál aki a szülők után örökölt házban lakik. Anyósom eltett egy-két doboznyi Burdát és azt kerestem , hiába. A kezembe akadt egy 2014-ben lejárt petrezselyem mag. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy életre tudom-e kelteni, így elhoztam. Beszélgetésünk során a fiam megkérdezte, hogy megvannak még a korlátra tehető futómuskátli ládák? Nagyon jó ötletnek tartottam abba ültetni és ma vettem még fűszernövényeket:





Ha már a fényképeztem, lefotóztam a mai ebédet. Ötletnek a "ma mit főzzünk" gondokra. Csirkemellet sütöttem tört krumlival és meggyszósszal.





 

Cucu kutya fentről szeret figyelni, onnan mindent jól lát. Ez reggel szokott lenni, mikor még ébredezik.

7 megjegyzés:

Névtelen,  2021. április 14. 20:04  

Gyönyörű lett a ruha! Olyan igazi Tündérkirálylányos!

Lia

agnesordog 2021. április 15. 8:35  

Szenzációs lett a ruha, viseldd egészséggel !

Rita 2021. április 16. 12:36  

Ezt csak aláírni tudom, ilyen vékony anyagot nem lehet minden géppel megvarrni. Nagyon szép lett!

Sok sikert a kertészkedéshez!

Holdgyöngy 2021. április 16. 19:22  

Szép lett a ruha, s gyönyörű a mintája!Az a meggymártás, hát sürgősen kell főznöm. Jajj nekem. Régen ettem, s nagy kedvencem.

Andulka 2021. április 17. 13:44  

De szép lett a ruha, gyönyörű a mintája! Támogatlak abban, hogy hétköznap is viseld! Kár lenne a szekrényben tárolni! Ügyes vagy!

Palkó 2021. április 18. 18:26  

Gyönyörű lett a ruha!
A kutyus pedig nagyon cuki :)