Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. április 17., szombat

Kötények


Tegnap délután elővettem a kisebb darab vásznakat áznézni. Most nem babára hanem magamra varrok, de talán van nagyobb darab kiegészítésre, felhasználásra. Találtam. Olyat, amiről rég elfeledkeztem. Még a KÖKI-ben vettem a Meseboltban, ami nagyon hiányzik. Ott igazi csodákra lehetett lelni, ami máshol biztos nincs.

Szóval varrtam két kötényt, egyet a lányomnak, egyet magamnak. Nem volt nagy munka, egyiket késő délután, másikat ma délelőtt fejeztem be. Áldom a lockot állandóan! Nem kell hajtani, szegni. Lockal körbevarrtam a mintás anyagot és hajtás nélkül rávarrtam a csipkét. A ferdepánt a szoknya íve köré szintén megkönnyíti a munkát. Nagyon szeretem használni. Könnyű és mutatós.







 

Az egyik piros kockás szegélyt kapott, a másik kéket és ezek a ferdepántok el is fogytak. Ha veszek, most már 10 métert, legyen otthon és milyen jó!

4 megjegyzés:

Rita 2021. április 18. 9:53  

Ebben még étternet(cukrászdát) is nyithatnátok! Milyen csinik lehettek ketten együtt!

Fáni 2021. április 18. 12:39  

Jól néznek ki. A ruha nagyon jól sikerült :)

Palkó 2021. április 18. 18:26  

Szuperek! Igazi varrónő lettél!