Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. május 30., vasárnap

Tavaszi piknik készen


Elkészült ez a kedves kép. Eltettem, nem keretezem, ajándék lesz egy gyereknek. 


Nagyon tetszett nekem Hajnal Aurora népművész ötlete, hogy a hagyományos népi mintákat ötvözi a modern anyagokkal. Találtam kalocsai vásznat és tegnap hozzá láttam egy próbának.




Sajnos nem sikerült, de javítható lesz. Ma reggel 6-tól ( 5-kor keltem,én nem tudom miért ébredek fel ilyen korán ) gyöngyözem két órán keresztül ezt a szép kiegészítő szalagot. A vállára gondoltam, de nagyon merev és nem mutat jól.




Később lehúztam a derekára,




itt már jobban áll, de levágom a bujtatott részt és egy övre teszem, vagy nem tudom...., most pihentetnem kell az ötletet.




 

A szoknya lekerekített részét is újra szabom, mert szögletes. Szóval javítható. Evvel semmi gond, az első elgondolás ritkán sikerül, de két nap benne van és bosszant az eredmény. A karton anyag merev, nincs szép esése, nem szeretem használni. 

4 megjegyzés:

Rita 2021. május 30. 21:40  

Nagyon szép lett a piknikes kép, biztos örül majd neki a megajándékozott!

Szuper, hogy van időd és kedved kisérletezni!

Tüzes Beáta 2021. május 30. 22:48  

No igen én már mindent letudtam. A gyerekeim nagyok, de még mindig itthon és beosszuk a munkát. De azért még én viselem a család terhét legtöbbször és már fáraszt.

JuciKa 2021. június 1. 8:37  

Hímzett kép nagyon tetszik, részletgazdag, meseszerű!

Fáni 2021. június 2. 10:47  

Nagyon aranyos a piknikes kép.
Téged ismerve, hamarosan látjuk a bab ruhájára a megoldást :)