Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. július 25., vasárnap

Befőzés


Sárgabarack lekvár. Egy üveget bontva hagytam, vettem kakaós kalácsot, igazi vajat és azonnal ettük. Sajnos nem láttam olcsón, 7000 Ft-ot hagytam ott 8 kiló barackért, amiből14 üveg lett. Az idén csak ezt raktam be, ezt nem tudtam kihagyni.




Nagyon jó illat van a konyhában amikor elkezd forrni!




Kipróbáltam a cola ízű fűszernövényt. Cola íze nincs, inkább olyan mint a  zöld, líme-os limonádé.




Tegnap este fejeztem be a Halston című mini sorozatot Ewan McGregor főszereplésével, a film egy kiemelkedő divattervezőről szól és a kreatív ötletek özönéről. Imádtam nézni és bátorságot merítettem belőle ötletek megvalósításához. Ami nekem nincs amíg nem inspirál valaki, vagy egy kép.


Szóval ez a táska nagyon tetszik nekem. Műszörme és bőr. Mellesleg több mint ezer font a Vouge neve miatt. Ha nem is pontosan ilyet, de hasonlót szeretnék készíteni. 

Továbbá: ezt a kabátot:





Felbátorodva és a harmónián átlépve a bézs színű gyapjúszerű textilnek sárga alapon fekete cirmos gallért készítenék.




Érdekesen pihen ez a cica, a csuklóját mindig maga alá húzza.




Ő meg összegömbölyödik...




 

Jack meg még akkor is pihen, ha reggel már egy órája mozgolódom mellette. Fél szemmel figyel...

6 megjegyzés:

Edit 2021. július 25. 18:29  

Sárgabarack lekvárt én is tegnap reggel főztem, cukormentes változatban. Kíváncsi vagyok, mennyire lesz így jó. Szerencsém van, mert nekem nem kellett megvenni a barackot, anyukámnál terem. Van még 2 jókora adagra való, lehet vele dolgozni.

Tüzes Beáta 2021. július 25. 20:39  

Szerencsés vagy. Ha elég édes akkor jó lesz cukor nélkül is.

Holdgyöngy 2021. július 26. 9:12  

Sosem merek cukor nélkül főzni lekvárt. Kíváncsi vagyok én is milyen lesz? Állatoknál úgy mondom, működik a kémprogram. Alszik, látszólag mélyen, de ha olyan dolog történik már ott van. Ha "olyan" dolog, ami élelemmel kapcsolatos, többnyire.

Rita 2021. július 26. 17:04  

Milyen bátor tervek!

Edit 2021. július 26. 18:48  

A cukrot természetes édesítővel váltottam ki. Egy kolléganőm évek óta ezzel csinálja, ezek szerint jó.
Bár nem kérdeztem meg a receptet.

Fáni 2021. augusztus 1. 15:41  

Nagyon gusztusos a lekvár. Sajnos az idén én kihagytam, nagyon drága, van még néhány üveggel tavalyról, majd beosztjuk :)