Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. július 21., szerda

Maradék anyag felhasználása...


...könnyű nyári hálóruhához. A rövid nadrágot gombostűvel tűztem fel a próba baba derekára. Nem olyan rég találtam a Burdában ezt a szabásmintát, második alkalommal használom. Most nem nyakkivágással, hanem szalaggal, mell fölött egyenesre vágva.





Nagyon jó ez a gumicérna, kisegített engem a megoldásban.




Gyönyörű részével lettem kész a hímzésnek.




Kicsi kertem van, pár dolog terem. Elől látható az eper, az leérett, rengeteg volt az idén. Mögötte a sok-sok termést hozó fürtös paradicsom, ebből is sokat szedünk már:




Nagyon finom!



Az évelő spenótból pár napja főztem kb. 1,5 litert. Változatlanul imádom, csak úgy desszertnek is bekanalazok egy tányérral.




A fűszernövények nem fejlődnek jól, nem való ezeket muskátlis ládába tenni. Ezt a következtetést vontam le.




 

Érdekesség miatt vettem meg ezt a cola ízű fűszernövényt. Kérdésemre, hogyan lehet felhasználni a válasz: limonádéba beleszórva a leveleket, kellemes ízt ad az üdítőnek. Még nem próbáltam, most vettem észre mekkorát fejlődött. Ha beválik akkor lefagyasztom a kaporhoz hasonló leveleket. Erről jut eszembe: a kovászos uborka három nap alatt megérett. Jó hozzá az idő. Most tényleg kellemes az idő evvel a 28 fokkal, az éjszakák üdék. A hőséget utálom, mint mindenki. A nyárnak a jó velejárója a sok finom zöldség és gyömölcs. Az idén csak sárgabarack lekvárt főzök be, mert az nagy kedvenc, de még mindig drágának találom a barackot. Szombaton újra vadászatra indulok.

2 megjegyzés:

Holdgyöngy 2021. július 21. 21:37  

Látom az alkotókedved nem hagy el. Szép az a hímzés, itt a kert nulla, kiszáradt eper, palánták, öntözni nem lehet mindent. Ez van.

Rita 2021. július 22. 8:15  

Hogy kihasználsz (nem hagysz veszendőbe, kárba menni) sok mindent: maradék anyagot, kiskertet! Szuper!