Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. augusztus 13., péntek

A rózsa ünnepe



Vagyis Mirabilia képemen a ruha majdnem kész. Szép. Ilyenkor már a következő munkán gondolkodom. Szívem szerint hasonlót készítenék, de a Mill Hill gyöngyöket csak Amerikából lehet megrendelni és most  plusz vám is van már. Nem olyan rég rendeltem Kínából egy 1200Ft-os tételt. A vám 352,a kezelési költség 799, összesen 1150Ft-ot fizettem a postásnak. Többet mint amire számítottam, nem komoly összeg, de ezt is hozzá kell adni.Az van, hogy még így is megérte, lényeg: gondolkodni kell.




Egyre több színes hajú emberke jön velem szembe és ez nekem nagyon tetszik. Korombeliek is. Először megvettem a világos rózsaszínt, az meg sem látszott a hajamon. Melírszerűen használtam. Kivágta apró lyukakat egy úszósapkán és azon húztam ki tincseket. Az valami borzalmas! Avval vacakolni. Most megpróbálom az erősebb színt egy sávban a hajamon a normál festék mellett.Kíváncsi vagyok!





 

Olivér fiam készített ebédet. A feldarabolt és megsütött húst villával segítettem neki szálasra tépni. Wongtól tanulta, akinél Hollandiába dolgozott. Elmondása szerint így került a csirkemell a levesbe is. De ez most ne kínai étel, hanem taco. Csilis mangóval, ananásszal....szuper lett. Ritkán főz, de akkor mindig ilyen jó kajákat.


Az ázsiai étkezésből mondok még egy érdekes ötletet. Messziről kezdem: egy alkalommal sorba álltunk a husosnál és 300 Ft körül volt a kacsa farhát. Vegyünk kettőt kérte a fiam, csak csipegetni, a kacsa olyan finom. Jó. Megsütöttük és tényleg elég is volt, mikor jött a másik fiam és azt mondta ki ne dobd a csontot, készítünk belőle levest. Én ezt nem ismertem, de ez önálló ételként kapható elmondásuk szerint. A sült kacsacsontból készült leves pár zöldséggel nagyon finom! Ajánlom.

6 megjegyzés:

agnesordog 2021. augusztus 14. 22:05  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
agnesordog 2021. augusztus 14. 22:06  

A himzésed nagyon szép lesz ! Gratulálok ! - én ebben a melegben nem tudok varrni :-( Mill-Hillekről -- Casa cenináról, nem kell érte vámot fizetni , hogy Áfát kell-e azt nem tudom, de EU-ból van /Olaszország / mill hill beads

A hajszínedre kíváncsi volnék -- én már nem vagyok ilyen bátor . Sok évig volt festve a hajam, de azt őszt nem érzem olyan öregítőnek, mint a rosszul, lenőtt festésűt , és már nem érzek késztetést 3 hetente fodrászhoz járni .

A sült kacsacsont levest még nem próbáltam, csak a fordítottját -- a levesben megfőzöttet sütüttem meg, át a sütőben .

Tüzes Beáta 2021. augusztus 16. 20:38  

Köszönöm az olasz tippet!
Én magamnak festem a hajam,de megértem amit mondasz. Nagyon tetszik nekem a fehér hajfesték is.Majd később..

Holdgyöngy 2021. augusztus 19. 16:10  

Én sem merek ősz hajat bevállalni. Ahogy írod, tényleg, valamelyik pakolóban egy zöld hajú lánnyal beszélgettünk. Azért a te festésedre kíváncsi vagyok én is. hímzés gyönyörű.

Rita 2021. augusztus 20. 10:00  

Majd mutasd a hajadat!

Fáni 2021. augusztus 20. 10:54  

Csodálatosan alakul a hímzésed.
Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz a hajad. Többször gondoltam rá, nem festem a hajam, lenövesztem.Na, találkoztam egy kedves ismerősömmel, aki a karantén ideje alatt lenövesztette a haját. Nem ismertem meg, tiszta öregasszony lett belőle. Ezt nem bántásnak szánom részére, de nekem ez jött le. Tanulság, marad a festés :)