Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. augusztus 24., kedd

Rózsaszín haj


Fényben,



árnyékban. Nagyon tetszik. Leválasztottam a frufru részét a hajamnak és azt festettem be, meg a diónyi festékből még oldalra ami jutott. Először világos rózsaszínnel kevertem a sötétebbet, az meg sem látszott, később hígítás nélkül használtam és elolvastam végre a használati utasítást. Először úgy használtam mint minden más hajfestéket, hiba volt. Ebben az esetben hajat kell mosni előtte és azután festeni.



A férjemet tegnap műtötték. Szorítunk neki!!!!... a gyógyulásért. 


Hosszú idő után egyedül vagyok itthon és bele vetettem magam régi holmik megújításába. Úgy tűnik nálam ez terápia.




A textilbe tegnap szabásminta papírért mentem eredetileg, de eszembe jutott, hogy régóta szeretném kicserélni a puffok huzatát. Kiderült 2 méter széles a bútorhuzat, nekem egy méter is elég így a hosszúságából, tetszett is az egyik, meg elfogadható áron is volt, 3600 Ft/m, megvettem. Tényleg nagyon ráfért a puffra a huzatcsere. 




Ennek / ez az előbb látott piros/ a teteje felhajtható és tárolásra is szolgál. Ezen sokszor a cica alszik, így műbőrt álmodtam a tetejére, mert 3 lapot is elhasználok a szőrhengerből mire megtisztítottam a volt bársonyt.




 

De azért ez jobban tetszik csupa textilként. Ezt a puffot anyutól örököltem. Mindkettő asztalok alatt van, mert ha a lábam lógatom akkor bedagad a bokám, így lábat fel és úgy hímzek és úgy számítógépezem.

3 megjegyzés:

Fáni 2021. augusztus 25. 7:19  

Tetszik a hajad, nagyon bátor vagy, hogy bevállaltad :)

A férjednek erőt, kitartást, és mielőbbi jó egészséget kívánok.

JuciKa 2021. augusztus 25. 12:14  

Jó egészséget a párodnak, mert az a legfontosabb!

Edit 2021. szeptember 5. 7:52  

Gyógyulást a férjednek!
A hajad nem semmi, de jól áll.
Ügyesen átvarázsoltad a puffot.