Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. augusztus 31., kedd

Gyönyörű keresztszemesek!



A kép gyűrött és az is marad amíg kész nem leszek vele. De gyönyörű még így is. Lassan kész leszek vele és már a következőt tervezem.




Gyöngyöket kerestem és a kezembe akadt a Victoria sampler kivarrt készleteinek a maradéka.




Csoda hogy szerelem volt első látásra? Elnézve a készletbe összeválogatott fonalak és gyöngyök ámulatba ejtő harmóniáját újra bökni akartam ezt a gyönyörű fenyőt pirosban,





vagy rózsaszínben. Csak a fenyőt, kis kocka keretben az orrom elé, mert annyira jó nézni! 


A gyöngykészlet engem nem segít ki a következő tervemhez, amihez összeválogattam a fonalak nagy részét, kb. 5 félét rendelnem kell, no meg a Mill Hill gyöngyöket:




A fonalak összeválogatása után döntök a vászon színéről. Ez nagyon tetszik:






Ez még jobban, de itt már profin színt is cserélt valaki és nagyon jól tette. A többi is ámulatos, de a keresztszemes imádói bátor és remek ötletekkel szolgálnak:







 

Gondolkodom...

3 megjegyzés:

Fáni 2021. szeptember 1. 10:43  

Nagyon szépen alakul :)


A tervezett is csodálatosan szép.

Fáni 2021. szeptember 1. 10:44  

Ezt elfelejtettem.
Nem csodálom, hogy a karácsonyiba beleszerettél, nagyon tetszik.

Rita 2021. szeptember 2. 16:13  

Csodaszépek! Jó, hogy vannak kész képek, amiket lehet nézegetni!