Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. szeptember 8., szerda

Diétás étkezés


A rózsakoszorúnak az egyik fele kész, kevés van hátra az egész képből.




A bélműtét után egy héttel haza jöhetett a férjem a kórházból. Jól van, jön-megy. Nekem az étkezésre kell figyelmet fordítani, miden másban önmagát ellátja. Kapott egy nyomtatványt a kórházban azokról amit ehet, én meg variálom. Sárgarépa püré, pulyka darálthússal. A képen ez a mi kajánk, ugyanis mi is szívesen esszük. Itt a darálthús kissé megpirult, az Ő adagjára vigyáztam, csak só, más nem. Semmilyen zsiradékot nem tettem alá. Evőkanál margarinnal rántást készítettem a püréhet, kis cukor és megettünk másfél litert. Magunknak készítettem hozzá szójafasírtot, hogy valamivel jól is lakjunk.




Továbbá ehet tejet, tojást, így adódott a madártej. Babapiskótával. A diéta kibírható a számára, egyáltalán nem kell éheznie.





 

Mostanában csak bevásárolok és főzök. Az időjárás olyan, hogy reggel hűvösben indulok és két óra múlva hőségben jövök haza. Ezen az árnyas utcán, amit egy mély vízelvezető árok kísér. Az itt lakók kis hidat építeneka házukhoz, hogy haza tudjanak menni, nagyon mutatós. Két házsorral arrébb ki van írva egy nagy táblára, hogy az itt építkezőknek saját erőből kell az utat megoldaniuk. Itt is. Ez most divat lett. Persze út nincs, csak por, úgy tűnik nem megy. Sokat gondolkodtam rajta és kérdésem lenne: ha ők fizetik ki saját zsebből akkor útdíjat kell fizetnünk? Mi is arra járunk. Ezek közutak, nem jó ez így.

3 megjegyzés:

Rita 2021. szeptember 8. 17:24  

Nagyon leleményes vagy a főzésben (is)! Jobbulást a férjednek!
Szép helyen laktok.

Holdgyöngy 2021. szeptember 9. 19:56  

Tetszett a mondat, "hogy valamivel jól is lakjunk": A héten diétázok, eperoham, nem figyeltem oda a diétára. Hozzád kellene mennem tanulni. Szép a környezet amit mutatsz.Gondolom régi házak, erre mondják, hogy beértek a növények. Mindenhol ilyen kellene.

Tüzes Beáta 2021. szeptember 12. 16:06  

Holdgyöngy: az epediéta is igen szigorú, nem könnyű neked!