Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. november 5., péntek

Tollas fülbevaló és póló



Sajnos vacakok lettek a képek. Ebben a borús időben nem tudtam visszaadni ezeknek a tollas fülbevalóknak a szépségét. Szép fehér, kék és ezüst kombináció az üveggyöngyhöz, amin rénszarvas van,




ez pedig mályva, rózsaszín és arany. A lányom nagyon szereti a tollakat, Ő készítette mindkettőt. Csinosak!




A Burdából vettem az ötletet: póló kicsit másképp. Az alján enyhe fodor.




 

Vicces kis egérkével egy hibát takartam el. Először egy szívet szerettem volna felvarrni, de nem lett jó és amikor visszabontottam kicsíptem az anyagot. Ezt a matricát ajándékba kaptam a megrendeléseim mellé, ide most pont jó lett.

4 megjegyzés:

Rita 2021. november 5. 18:32  

Csinosak! A fodor nagy divat mostanában.

Fáni 2021. november 6. 10:29  

Nagyon ügyes a lányod is, az én szívembe a mályva lopta be magát.
Jól feldobja a pólót a fodor is, és az egérke is :)

JuciKa 2021. november 6. 11:32  

Szép és külömleges alkotások.