Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. október 29., péntek

Bársony pulcsi karácsonyi mintával



Sem a zöld, sem a piros bársonyból nem volt elég egy egész pulcsira. De én akkor is el akartam használni valamire! Egy eleje és egy újja kijött az egyik színből és a másikból is. Azaz a háta zöld. Mivel ez így karácsonyi színezetű lett, ünnepi mintát vasaltam rá. Nagyon aranyos ez a matrica! Próbálom felhasználni a maradékokat, mert zsúfolásig vannak a fiókjaim. Póló meg mindig kell. 




Húuuu! Már ez a részlet is szép ezen a hímzésen. Néztem Nora Corbett új mintáit: most a természetből merít. Szépek. Nem hercegnők, madarak...




 

Ez a hölgy köszönt a pékség előtt a kávézó asztalnál. Én is köszöntem neki: helló!

5 megjegyzés:

Rita 2021. október 30. 9:51  

Így van: póló mindig kell. És milyen jó, ha van az alkalomhoz illő!

Fáni 2021. október 30. 10:13  

Nagyon szeretem ezeket a manókat én is, gyűjtögetem a mintákat, majd csak megcsinálok belőle néhányat.
Nálam is rendrakás volt az anyagjaim között, azzal a különbséggel, hogy ami nem kell nem rakosgatom tovább, beviszem az unokám ovijába, ott mindent felhasználnak.
A hímzésed gyönyörűen alakul, én még mindig csak a kicsikkel foglalkozom, a nagyokat nem tudom hova tenni,nincs olyan helyem, ahova feltehetném. Van néhány a fiókomban / mert ritkán csak elcsábultam / és csak várakoznak, várakoznak. Talán egyszer lesz olyan gazdájuk aki örül is neki és értékeli is.

agnesordog 2021. október 30. 14:04  

Szépen belejöttél a ruhavarrásba ! A matricák nagyon jók -- és hogy bársonyra is sikerült felvasalnod !!!!!!! az pedig elképesztő ügyességre vall.

Névtelen,  2021. október 30. 20:36  

Nagyon cukik a kis manók!

Nora Corbet munkái mindig gyönyörűek.

Lia

Tüzes Beáta 2021. november 2. 15:57  

Ági: a bársonyra ugyanúgy vasalom mint a vászonra.