Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. október 23., szombat

Ünnepi ruha babára


Nem én varrtam. Tegnap jutott eszembe, hogy van ilyen szettem, készen rendeltem mikor még azt hittem baba bizniszelhetek. Ma reggel hoztam fel az egyik kincses dobozból és öltöztettem fel az egyik babámat. 




Szikrázó bizsu fülbevalót kapott kiegészítésként.




Van némi probléma a ruhával: fejjel lefelé van a minta a dísz szalagon, a hátulján nem  zár a tépőzár, de kicsire nem adunk.




Még kesztyűje is van.




Csak cipő nem járt az együtteshez. Ma délelőtt készítettem egy csizmát, sajnos nem az erősségem, de mégsem lehet mezítláb. Jó időbe tellett. Feltettem a polcomra ünnepi dísznek, arra nagyon mutatós.


 


Vidám Halloween. 




Jackről egy nagyon jó kép.💗





 

A fiam építkezik és ez még egy darabig így lesz.Sokszor segítenek a barátai. Jópofa filmet készített.

1 megjegyzés:

Rita 2021. október 24. 18:36  

Ünnepi hangulatot varázsol maga köré a szépen felöltöztetett baba!
Gyorsan megy a munka a fiadnál!:)