Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. október 19., kedd

Budapest este


Vasárnap este készültek ezek a képek. El kellett kérnem hogy bemutassam, mert nagyon tetszenek.





A Szabadság híd,






Szabadság szobor,




Vámház tér,




Rakpart,




Gellért szálló.




Ági felhívta a figyelmem arra, hogy nem fényes hanem szőrös a Wisper fonál. Nagyon hálás vagyok neki, mert a kész képeket nézegetve sok bátor ötlet szerint készítik a hímző lányok, de mégis az eredeti a legszebb. Az egyik oldalon kibontogattam, a másikon még nem. Tényleg mutatósabb. Gyorsan utána néztem, hogy tudok-e venni magyar kézimunka boltban. Nem. A kötő fonalaim között találtam egy vékony mohair fonalat és hurrázva jöttem a zsákmánnyal:





Két nap alatt megérkezett a Miyuki gyöngyöm. Nagyon szépek.




Vettem még két rénszarvas mintájú üveggyöngyöt, ebből fülbevalót készítek valahogy.




 

A Star gazer munkához ma reggel mentem a postára a megrendelt gyöngyökért. A csomag alapján szept.1-én adták fel Amerikában. A vám szabályai miatt Mo-n dekkolt majdnem egy hónapig. Reggel 7-kor kaptam egy e-mailt, hogy a postán átvehetem és ott ki is fizettem a vámot, 3000Ft-ot. Nagyon bosszús vagyok. Sokat kell várni a vámolás miatt, drága is. Értem én mi az UNIO célja, mindenki vásároljon a saját országából. De ha egyszer itt nincs. Akkor fizesd ki a dupláját. Büntetve érzem magam.

3 megjegyzés:

Rita 2021. október 19. 20:34  

Nagyon szépek a képek! Ki fotózta?
Kíváncsi vagyok a rénszarvasos fülbevalóra is.

Tüzes Beáta 2021. október 19. 22:01  

Tomi fiam készítette drónnal. De ez nálumk be van tiltva, ezért nem nevezhettem meg.

Fáni 2021. október 21. 8:51  

Hát igen, gyönyörű a mi fővárosunk.
Ügyesen áthidaltad a fonalgondokat. :)