Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. október 14., csütörtök

Anyagok pótlása


Felfüggesztettem a Star Gazer hímzését. Sötétkék alapra hasonló színnel kellett hímezni és nagyon  nehezen ment, csak nagyító alatt. Először azt hittem a sötét alap a gond, de később rájöttem, hogy 32-es vásznat vettem 28-as helyett. Ránézésre kértem és erre ráfáztam. Újra fogom kezdeni, de most nem tudok vásznat venni, nagyon drága mulatság a hímzés.


Szóval elcsomagoltam és ráleltem a nyomtató tetején porosodó  mintára amit beterveztem. Ehhez kell Wisper, a havat idéző fehér csillámos fonál. Én ezt kiváltom a Madera márkával. Ugyanaz. Csakhogy elfogyott.





A méteráruban ez az egy fajta viszkózselyem hevert a kézimunka részlegen és nem tudtam neki ellenállni, megvettem majd kitalálom mire lesz jó alapon. Hát erre. Most evvel helyettesítem a csillogó részeket:





 

Ezt hímzem. 


Továbbá nagyon macerás lett a Mill Hill gyöngyök megrendelése és kutakodtam hol van az országban nagyobb választékú gyöngy. A Gyöngyudvarban, ott japán üveggyöngyök is vannak. Miyuki és még két márkanév alatt. Nem olyan ami kell, de hasonlót tudtam venni 650Ft-os áron. Juhhé! A készlethez 4 fonalam is hiányzott ezeket a kézzel festett fonalakkal, és DMC-vel pótlom. Órákba telt mire mndent összeválogattam, de most megnyugodtam. Hála az égnek egy nagyobb darab vásznat fahéjjal festettem, maradt akkora hogy neccesen, mert 5 cm marad lent, fent de elég lesz. Ezt a képet el tudom készíteni. Ah!

4 megjegyzés:

Rita 2021. október 14. 20:00  

Ismerős, hogy csak akkor nyugszik meg az ember, ha össze van válogatva minden fonal egy adott hímzéshez! Hatalmas képnek tűnik, de te biztos gyorsan haladsz majd vele.

Tüzes Beáta 2021. október 14. 20:11  

Nem hatalmas, közepes. De mutatós és imádom.

Fáni 2021. október 18. 14:58  

Megint nagyon szép hímezni valót választottál :)

Edit 2021. november 29. 21:55  

Milyen szép hímeznivalót választottál!