Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. november 19., péntek

Tömőanyag


Egyre laposabb lett a nagy párnám, így elmentem tömőanyagot venni. Ha már új párna, akkor új huzatot is készítettem. Ünnepit, két oldalán más színnel.




Mikor kibontottam a párnát ehhez hasonló tömőanyag volt benne, csak sokkal nagyobb darabok. Ez a kicsi jobb, könnyen eloszlatható. Régóta halogattam és most csak belefeküdtem, puha de tart, látom a tévét. Elfolytam a kényelemben.




Apró darab, de nagy öröm a 10 centinként más színű centi. Pillanatok alatt látom hol van a 30 cm, megkönnyíti a munkát. A régi centim töredezett volt már, hírtelen le is tört belőle egy darab. Vennem kellett, csak ilyen volt, de ez nagyon jó!




 

Olyan szépen oldja meg a ruha hullámait a tervező. Eddig elég unalmas volt készíteni, most már izgalmasabb lesz. Több a váltás és nem kell métereken keresztül ugyanazt a színt hímezni.

1 megjegyzés:

Rita 2021. november 19. 19:09  

Jó a kényelmes kuckó télen!

És hogy mennyi mindent kitalálnak, hogy megkönnyítsék a varrónők életét!