Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2021. december 20., hétfő

Ünnepi lázban


Egy kisebb kép is nagy munka. A fele lehet kész. Kedves kép, jó vele foglalkozni.




A bejgliből csak ennyi maradt. Eredeti terv szerint a két diós, két mákos rudak felét le akartam fagyasztani. De nem így lett. A férjemen kívül ezt a finom sütit a fiatalok nem különösebben kedvelik, így most hétvégén betelt az ízével aki akart. Karácsonyra tejszínkrémeseket fogok készíteni. 





Annyira nagy figyelmet fordítottam az ünnepi menüre, hogy arra már mindent beszereztem, jól ki is költekeztem, de nem érdekelt addig is mit eszünk. Olivér fiam tegnap hozott vörös lencsét és ma én is a mobilon kerestem receptet hozzá. Ezt egyre többször teszem meg, az igényeket már nem elégíti ki a szakácskönyvemben található receptrengeteg. Könnyű, de tápláló ételeket szeret a fiam, nekem meg ez jó. Én is szívesen csatlakozom, a férjem hozzá se nyúl. Neki maradt paradicsomos káposzta fasírttal. Érdekes a szósz is. Ecet helyett egy citrom leve, cukor, só, bors, olíva olaj. Ebbe tettem a megfőtt lencsét és zöldségeket. Tetejére édes lila hagymát.  Szuper! A mai nap megoldva. Nehéz az igényeket össze egyeztetni.

3 megjegyzés:

Rita 2021. december 20. 20:53  

De cuki a képed!
Igen, sokféle igény van, nagy a választék mindenből. Jó, ha mindenki talál magának, ami ínyére való. Én is szeretem a vöröslencsét, sokkal gyorsabban elkészíthető, mint a hagyományos. Indiai levest szoktam belőle főzni.

Tüzes Beáta 2021. december 20. 22:07  

Valóban hamar megfő. Ezt is beiktattam a tudásom közé.

JuciKa 2021. december 21. 13:23  

Édes kicsi ép készül.