Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. március 22., kedd

Ruha készen, keretezés





Ha felveszem megkérem a lányomat hogy fényképezzen le benne. Remélem kényelmes viselet lesz.




Ez a kép olyan méretű, hogy kész keretet ehhez nem lehet kapni. Eltettem a hímzést. Egyik nap evés közben nézegettem a bekeretezett puzzle-t , mennyire kiszívta már a nap a színét és kis buksimban lámpa gyúlt! Kivettem a régi képet és felöltögettem a 90 cm magas papírra a 70cm-es hímzést. Sajnos nem tudtam hosszában középre helyezni vászonhiány miatt.





Arra gondoltam csinálok egy gyöngykoszorút, hogy ne legyen olyan üres a fent maradt tér. Borzalmasan mutatott,




így próbálkoztam papírvirágból a drójait összetekerve egy kis díszt, ez jobb lett. Az üvegre ragasztottam hurkapálcát,hogy mélyítsem a keretet.

Így leírni könnyedén megy, de két napig evvel vacakoltam.




Hatalmas ez a kép. Ma reggel átszerveztem a falon levőket, hogy helyet tudjak csinálni neki.Képek le, fél cm-es por mindegyiken. Üvegpucolás és vissza. Másfél óra és elfáradás. Jó kis torna volt, ágyra fel, ágyról le, kiöblít a rongyő...




 

Leszedtem a polcomról is mindent és elraktam végre a karácsonyi ruhába öltöztetett babát, helyette kivettem az üvegvitrinből egy friss, tavaszi hangulatút.

1 megjegyzés:

Rita 2022. március 25. 10:29  

Hát te tényleg nem unatkozol!
Gratula az új képhez!