Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. május 29., vasárnap

Vágyott szabásminta



Ezt a modellt már sokszor láttam máson és azért tetszik mert a színek variálásával karcsúságot kölcsönöz az amúgy is karcsúsított szabásminta. 


A fiamnak van egy sporttársa, egy fiatal lány akivel együtt futnak, bicajoznak és egy alkalommal valamiért bejött hozzánk. Meglátta, hogy varrok és csak mondta és mondta, hogy ő is nagyon szeret varrni és miket. Kiderült neki is sok Burdája van és kölcsön kértem az újságokat. Azokból másoltam ki ezt és még három modellt.




 De már visszaadtam, így a varrás menete is elment. Sehogy nem tudok rájönni hogyan kell megvarrni a karöltő részt is ugyanúgy mint a nyak körüli részt. Így egyszerűen csak lockoltam. De a szegés így elég csúnya lesz...még nem tudom hogyan oldjam meg. 


A ruha feszül rajtam, de rám jön. Még egy pár kiló fogyás és jó lesz.  Összesen7 kilót fogytam, de kevesebbnek tűnök, mert a torna a hájból izmot kreál és formál. Nem a karcsúság a cél, hanem egy alacsonyabb cukor érték. Nekem most 8 és 9 között van, még így is magas, de küzdök! 




 Már füle is van az egyik cirmosnak. Most könyvet hímzek. Nagy kép, lassan megy.

2 megjegyzés:

Rita 2022. május 29. 21:44  

Így van, ez a fajta szabásminta karcsúsít, jó ötlet a színekkel még jobban kiemelni ezt a hatást.

agnesordog 2022. május 30. 21:23  

A karöltőnél ugyanúgy járj el, mint a nyakánál . Másold le a karkivágást , és mérj rá 5 cm körben, majd az alsó, szélesebb széleket tisztázdd el . Varrd össze a válla, oldala részt és ezt a kis csíkot színt szinével varrdd körbe , apró csípéseket tegyél,a varrásráhagyáson , vigyázva, hogy a varrás megmaradjon, és szépen ki fog feküdni . Majd tűzdd körbe a szinén , és már is kész . Vagy ferdepánttal is körbeszegheted -- ilyen esetben, mikor ilyen keskeny a válla .Nagyon klassz darab !