Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. június 10., péntek

Befőzés


A cseresznye miatt ( ami most kapható ) készíteni akartam vegyes gyümülcsből befőttet. Körülnéztem mi van elfogadható áron? 350 az ananász darabja és 680 Ft egy kiló kivi. Nem tudom hogyan tudják ilyen jó áron adni, nem is fontos. Ebből a három féléből lett 4 diétás és 5 normál kiló gyümölcsből.




Nagyon jól néz ki!




A ruhám újja ferdepánttal lett készre varrva. Itt is köszönöm Ági az ötletedet, ami jó volt, nekem eszembe sem jutott, de ez volt az egyszerűbb.




 

Haladásom.

3 megjegyzés:

Rita 2022. június 10. 20:43  

Nahát, soha eszembe sem jutott volna összeházasítani ezeket a gyümölcsöket. De biztos finom lesz!

Holdgyöngy 2022. június 13. 11:38  

A diétást mivel készítetted, már "cukorra" értettem, s milyen lett? Vagy korai ízt kérdeznem? Ígéretes a hímzésed.

Tüzes Beáta 2022. június 15. 17:20  

Canderel cukorral és kóstoltam. Sokkal kevésbé édes mint igazi cukorra, de jó!