Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. június 29., szerda

Több témáról


Vettem meggyet. Kimagozva sütibe befőttként, lekvárnak, saját célra csokis lekvárnak tettem el 6 kilót. Lett belőle a hétköznapokra meggyszósz sült húshoz és meggyes piskóta. A kész üvegeket elfelejtettem lefotózni, csak amit a 4 kis üveghez saját célra, diétás csemegéhez használtam fel. Tiszta őrületben vagyok, utána néztem milt lehet még eltenni, ami kombinált, érdekes lekvár. Szinte mindenfélét, de a gyömbéres körtét biztos nem hagyom ki. 




Már nem kell megvennem a Burda plusz újságot, mert a méretem 44-es lett. Bajban is vagyok, mert a próbababám 46-os és éppen rá tudom feszegetni a mostani méretemet. Szóval fellapozom a havi Burdát, mert csak akkor veszem meg ha látok benne számomra tetsző ruhát. A júniusi szám olyan volt. Nagyon szeretem a fehéret, + ez a modell nagyon tetszett ( több más is az újságból ) és vettem dupla géz anyagot ( nem volt más fehér ) és megvarrtam.




Napokig készült, mert melós volt. A derekán a gumiház fölött fodor van, a szoknyarész hajtott is és húzott is a szélein.






A nyakán a kör alakú tűzésem az alsó részen nem lett egyenletes, eldugtam bojttal. Ettől nekem nagyon tetszik.




A háta gomboláshoz horgoltam gomb bújtatót. Nem lett egyforma a gombok közötti távolság, ezt elég nehéz vot elkészíteni. Ez a ruha nagyon tetszik nekem és az anyaga meg szuper puha, biztos kellemes viselet lesz.



Más. A fogyás miatt az én rugalmatlan bőrömön mosolyra ráncok rajzolódnak ki. A  lányom tanácsára elkezdtem kollagént szedni. Ez jó a vacak térdeimre, gerincemre is. Remélem. Ez most divat lett.

A kisebbik fiam nagyon szeret sportolni. Most nem fut, hanem vízi sízik, úszik. A gép amelyik megfelelő sebességgel húzza hogy a víz felszínén tudjon maradni kirántotta a vállát. Elment a reumára és ott azt mondta a doki: ha 50 évesen is még sportolni akar akkor szedjen renszeresen kollagént. Jéééé! Most ez lett a csodaszer. Én még nem szedem régóta, hatásról nem tudok beszámolni. 



 Már két és fél cicám van. Nagyon kellemesek a kép színei.

4 megjegyzés:

agnesordog 2022. június 30. 20:04  

Gratulálok, a minusz egy ruhamérethez . Olvasva a blogod , én is vettem kollagénport, a térdemre, hátha segít .A cicák aranyosak !

Fáni 2022. július 1. 13:59  

Jó kis könnyű, nyári ruha :)
Lehet, ki kellene próbálni ezt a kollagént? Már annyit olvastam én is róla.
Nagyon bátor vagy, hogy ilyen melegben befőzöl, én már letettem róla, nem beszélve arról, olyan árak vannak a piacon, hogy csak nézek :(

Rita 2022. július 2. 15:35  

Gratula az új ruhamérethez!

Szuper, hogy ennyi új finomságot kipróbálsz! (Náluk is épp cseresznyeleves fő.)

Tüzes Beáta 2022. július 5. 15:15  

Fáni: az árak valóban nagyon elszaladtak és ez dühít!