Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. augusztus 13., szombat

Mirabilia : Tea


Az egyik hölgy ruhájának az alsó része van kész.




 

Pazar. Merész elegancia. Nora Corbettnek remek az ízlése.




A fogyókúráról akartam már régen írni. Valamilyen oknál fogva 8 kg után ez a folyamat megállt és miután erre rádöbbentem nem is csináltam olyan komolyan. eszem rizst, teljes kiőrlésű kenyeret és kiváncsiságból egy hónap után ráálltam a mérlegre és még 2 kilóval kevesebb lettem. Leadta a szervezetem amit feleslegesnek ítélt meg és úgy gondolta most már szüksége van az energiára. Újra indult a normál emésztésm és mostanra dekánként, sokkal lasabban, de veszítek a súlyomból. Már nem is görcsölök rá. Hozzászoktam a könnyű ételekhez, azt eszem szívesen, illetve a cukrot teljesen elhagytam. Ezt kénytelen voltam. A cukrom mostanra 7,8, de még mindig nem 6! Ah! Sok a finom gyümölcs, így könnyű. Nem tudom,mi lesz az ősszel? Majd kiderül. Hűvösebb van, ösztönösn többet eszünk és túleszünk. Kell a kalória a test fűtéséhez. Szóval. Összesen 10 kg-ot fogytam és ennek a buta cukorértéknek ez még kevés. 10 kg után kettővel csökkent, de ez az érték már nem aggaszt.

1 megjegyzés:

Holdgyöngy 2022. augusztus 16. 23:15  

Fiam sokat fogyott, de a cukra nem annyival ment le. Érdekesek ezek a fogyások, feltehetően érzi a szervezet, hogy ennyi a határ. Ezt én is megfigyeltem. Kitartást neked.