Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. augusztus 21., vasárnap

Készülök a hűvösebb napokra


Szerettem volna vastag anyagot hosszú ujjú polóhoz. A fiamtól kaptam szülinapomra. Passzéval készítettem el, ezt nagyon jó használni!




Nagyon érdekes ez az anyag, jó puha.




Kerestem egy hosszú ujjú blúzt a Burdából. Ez tetszett meg.




Vettem hozzá anyagot, köpper szalagot. Evvel most fogok először dolgozni.




Átmásoltam a mintát és kiszabtam a részeket. Egyenlőre ennyi.




Tönkre ment a tv távirányítóm. Hosszas keresés után megtaláltam az eredetinek megfelelőt, de csak a hang le és felerősítését tudja. Minden mást kézzel végzek a tv-n. Ah!




Jack kutyusnak a szülinapja volt. Vettem neki csontot. Ide-oda hurcolgatja.




 

Az egyik hölgy ruhája majdnem kész a Tea című képből.

0 megjegyzés: