Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. szeptember 2., péntek

Bőrdzseki csipkével





Az ötletet megint a Burdából vettem, de ott vastag anyaggal van bemutatva. Nekem még mindig maradt abból a textilbőrből amit a vejemtől kaptam és gondoltam egy nagyot: bőr és csipke együtt, az nagyon elegáns ! Az elképzelésem bevált, így is lett. Csaltam a gallér alatt levő állógallérral a gép alatti varrás megkönnyítése miatt. Fehér flanell textilt vontam be csipkével és ezt így simán átütötte a gépi tű.





Próbáltam magamon lefényképezni így,




meg úgy, de nem mutatott sehogy a dzseki.





Végül a férjemet kértem meg hogy fotózzon le. Itt a Holdat ugatom vagy nem tudom. Mindegy, a kabát látszik.


Visszamegyek fél évet az idöben:




Ezt már pár hónapja elkezdtem, a két elejéig jutottam amikor rádöbbentem, hogy nem elég az itthon levő bőr. Most, hogy jön az ősz újra elővettem és elhatároztam, ha darabokból is, de megpróbálom befejezni. Az újja három részből lett összerakva, de olyan mintha direkt lenne így. Szóval. Ez a méret nekem már nagy. Levágtam mindkét oldalából és így nem jutott hely a cipzár bevarrásához a nagy zsebfedő miatt. Vissza kellett bontani és kisebbet szabni.





De a bontás után a tű nyoma nem tűnik el a bőrön. Sajnos ez ilyen maradt. Egy kis hibával, némi csalással, de lett egy csuda kabátom.




 

A fele képpel készen vagyok, az egyik hölgy kész.


A buszon mindig olvasgatom a mobilt. Rákerestem Nora Corbettre és meglepődve láttam, hogy 3 éve elhunyt. Oh! Akkor ki készítette ezt a mintát, mert nagyon Norás?

3 megjegyzés:

agnesordog 2022. szeptember 3. 20:36  

Hú ! ez igen !!!!! nagyon mutatós, klassz darabot sikerült kreálnod ! .. és a fogyás -- nagyon csini vagy ! Gratulálok a kitartásodhoz !

Rita 2022. szeptember 4. 14:52  

Gratula a dzsekihez. Nagyon eredeti!