Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. szeptember 22., csütörtök

Kész pulcsi


Tegnap kész lettem a pulcsimmal.




Rövid lett, így alulról tűre szedtem a szemeket és a passzé részét ollóval levágtam. Hozzá kötöttem még 20 szemet és most jó. 




Kiválogattam egy új színösszeálítást. Most nagyon élvezem hogy köthetek.




 

A fiam készített egy kuglófot mikor nála voltam és mikor haza jöttem én is kipróbáltam a receptet is és az ötletet is, hogy étkezési keményítővel szórjam ki a vajazott formát, ne liszttel. Bevált. Gyönyörűen kijött a formából.



Ma újra a reumán voltam. Három hónappal ezelőtt kerstem fel a körzeti dokit, hogy oldalra fekve megfájdul a csípőm és apró daganatokat érzek az oldalamon. Kötőszövet gulladás. Volt a válasz és beutaltak a reumára. 3 hónap utánra kaptam időpontot, de közben én úgy éreztem, hogy a csontjaim is fájnak ha keményre ülök. A csípőcsontom. Ma a doktornő elmondta, hogy amit érzek nem a csont, hanem az ülőideg, ami a gerincből sugárzik ki. Elküldött CT-re, mert ha gerincsérvem van akkor azt meg kell műteni. Jó ég! Egy rossz gerinc milyen sok helyre kihat! Csontsűrűség vizsgálatra is el kell mennem,és az enyhén fájó sarkantyúm miatt sugárkezelésre küldtek el.


Ráadásul: nem látok jól messzire és elmentem új szemüveget kérni. A vizsgálaton azt mondták a problémám dioptriával nem javítható, valami szemlencse bajom van amit műteni kell. Jó. Amikor haza jöttem kértem időpontot a szemészetre és januárra kaptam. Dühös voltam és vagyok mert látni akarok! Most. A vizsgálat után gyanítom a műtétre még megint hónapokat kell várni.


Ezek a problémák orvosolhatóak, annyira megijedve nem vagyok Cak gyorsabb ellátást szeretnék!

4 megjegyzés:

Rita 2022. szeptember 23. 15:33  

Vidámak ezek a pulcsik!

Jó, hogy utánajársz ezeknek a dolgoknak!

agnesordog 2022. szeptember 23. 21:05  

Nagyon hasznos , praktikus, hogy felhasználod az elfekvő készleteidet , és még jó meleg is ahogy látom ! Csak így tovább:-) klassz lesz a következő is !

Holdgyöngy 2022. szeptember 24. 20:17  

Nem szürkehályogod van? Hasonló panaszom volt, s azt találták.

Tüzes Beáta 2022. szeptember 26. 8:03  

Holdgyongy: valami lencse problémám van
Januárra kaptam időpontot, és ez még csak a vizsgálat a szemészeten, utána ki tudja mikor lesz a műtét? Bosszantó ez a hosszú várakozás