Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. október 3., hétfő

Az ősz gyönyörű


Megint eltöltöttem 3 napot a fiamnál. Ott csak magammal foglalkozhatok, pontosabban nekem tetsző programokkal. Sok séta. Gyermekkorukban én vittem a gyerekeket, most a fiam visz engem. Mátraverebélyen van egy kiváló túraútvonal. Mi csak a forrásig mentünk el, megtöltöttünk egy üveget a finom vízzel és vacsora után elfogyasztottuk.  Most már volt annyi eszem, hogy vittem túrabakancsot, így a saras talaj nem jelentett problémát. 




A táj ámulatos!




Vasárnap meg elmentünk egy gyógyfürdőbe. Salvus víz van a medencékben, én a 32 fokosban úszkáltam egy jó órát oda-vissza. Nem is fájt a derekam este. Ez a mozgásforma nagyon jó. A melegebb, 34-36 fokos vízben 10 percet ücsörögtem, többet nem bírtam, nem is szabad 25 percnél többet ott tölteni. 



 

Séta közben leveleket gyűjtöttem, mert gyönyörűek az ősz színei. Ámulatos a táj!




Tavaly elkészítettem a Mirabilia őszi tündérét, de keretezés után levittem a pincébe tárolásra. Most szobadísz lett, a polcomon egy halloweeni babával kiegészítve.




 Elkészültem a " hű de színes" pulcsival. A fiam csak rondának hívja, én boszi pulcsinak. Ez van, ilyen lett. Én szeretni fogom hideg napokon.

4 megjegyzés:

Orsi 2022. október 3. 17:55  

Nagyon jó az a pulóver, én imádom az ilyen színes, csíkos felsőket. Nem feketébe kell bújni, hanem vidám cuccokat hordjunk! ☺️

Holdgyöngy 2022. október 3. 19:14  

Jó is lesz az a meleg pulcsi, jól tetted, hogy kirándultál. Szép helyen,

Tüzes Beáta 2022. október 3. 19:55  

Igen, éljen a vidám színösszeállítás!

Rita 2022. október 8. 20:40  

Nagyon tetszik a pulcsid!