Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. október 7., péntek

Halloween


Elővettem a halloweeni boszimat. Lett egy időszakhoz illő kis terem. Cukiság.




Teljesen eluntam a nyári képem hímzését. Én imádom Mirabilia munkáit, de most megint ott tartok, hogy ugyanavval a színnel sokat kell hímezni és most ehhez nincs kedvem. A lányom bejött a szobámba megnézni hol tartok, én meg csak ültem és nem csináltam semmit. Ő mondta, hogy a hímzés lényege, hogy élvezd a munkát, keress most őszi mintát. Tééényleg. Meglátogattam a pindy. com-ot. Elég vacak a halloweeni kínálat, de egy volt ami megtetszett. Elpakoltam és nyomtatás után már kerestem is a hozzá való fonalakat.




Már van is egy kis felismerhetetlen darabom.




A buszon ( mint mindig ) a mobilomat nézegetem és elvitt egy orosz hölgy által mutatott recepthez a tik tokra. Pont akkor vettem sütőtököt és az elkészítés technikája tetszett meg nagyon. Túrókrém és sütőtökpüré váltja egymást úgy, hogy a tál közepére teszek egy evőkanállal az egyikből, annak a közepére a másikból és ezt addig amíg mindkettő elfogy.





 

Az általam látott videón sokkal jobban látszanak a csíkok a szeletelésnél. De nagyon finom lett!

1 megjegyzés:

Rita 2022. október 8. 20:41  

Merész egy ízkombináció! De ha azt mondod, hogy finom, hát elhiszem!