Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. november 14., hétfő

Halloween koszorú kész!


Csinos kép lett! Már csak jövőre készítem el belőle a párnát. Idén már karácsonyra készülök.




Pár napja láttam meg először Veronica E. " édes karácsonyfáját ". Süteményekkel és cukorkákkal van díszítve és tetszik, mint minden képe. Ebbe kezdtem bele.




 

Annyira szeretem a plüss pizsamámat amit varrtam, hogy elmentem ma egy méter anyagért és készítettem még egyet. Mi is 19 fokra vesszük le éjszakára a hőmérsékletet és kell a meleg és pihe-puha pamut hálóruha. Igaz, tavaly is ennyi fokban aludtunk, de mióta lefogytam 10 kilót sok mindenhez másképp viszonyulok. Pl. jobban fázok.

4 megjegyzés:

Rita 2022. november 14. 21:09  

Lesz ideje a póknak befonni az egész koszorút.:)

Cuki a pizsamád.

JuciKa 2022. november 15. 8:19  

Milyen gyorsan és szépen varrsz.

Fáni 2022. november 15. 19:21  


Húúúú, ez nagyon szép lett.