Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. november 25., péntek

La magie de Noel




Sok sok süti. Már csak kevés van hátra az édes karácsonyfából. Nagyon szeretem készíteni.




 

Tegnap kerestem a KÖKI-ben meleg, bélelt kesztyűt. Csak karácsony mintás volt, utólag nagyon örülök neki, mert jó kedvet okoz a viselése. Cuki!

Evvel teljes lett a téli ruhatáram. Bélelt nadrág, bunda cipő, meleg kabát és már a kezem sem fázik. Ma reggel mikor mentem jég volt a pocsolyákon. Nem fáztam. Hurrá!

3 megjegyzés:

Rita 2022. november 25. 17:16  

Nem csodálkoznék, ha a veled találkozó járókelők arcára is mosolyt csalnál!

Fáni 2022. november 25. 17:38  

Hihetetlen milyen gyorsan varrsz, talán megbűvölték a tűidet, vagy a kezedet?
Csodálatosan szép minta.
A kesztyű valóban mosolyt csal az arcra, én is szívesen elfogadnék egy ilyen kesztyűt, de hát nálunk ilyen bolt nincs, amiket meg láttam kesztyűket egyik sem ilyen vidám.

Jó hétvégét.

Holdgyöngy 2022. november 25. 23:16  

Vidámak a kesztyűid! Viseld őket egészséggel.