Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. december 3., szombat

La magie de Noel kész!



Már keretet is találtam hozzá itthon. A konyhában fogom kitenni. Nagyon szerettem készíteni.




Egyszer csak eszembe jutott, hogy van nekem straszkő gyűjteményem, hozzá való "vasalóval". Hurrá! Megint egy plüsspulcsi és gondolkodtam mivel dobhatnám fel. Hát strasszkövekkel. Szeretem a kutyust meg a cicámat is, így egy szivet rakosgattam köré. Imádom! Az idei téli időszakom plüss varrásával telik, mert nagyon kellemes viselet.




Végre elkészültem a sál kötésével. Pom-pomponokat kapott, az ötletet a Burdából vettem. Lassúságom oka: a jobb kezem kötés közben elzsibbad. Rázok rajta egyszer, kétszer, utána abbahagyom a kötést. A zsibbadás a gerincsérvem miatt van és ez már marad a műtétig.




 A DM-ben láttam meg ezt az angyalka gyertyát, keze imára kulcsolva. Készítettem hozzá illő koszorút toll boából. Ezen nem merném a gyertyát meggyújtani,




majd 24-én az étkező asztalra teszem, ott világíthat és a lángja az egekbe fog emelkedni mindenkiért. Mert sokan vannak nagy bajban. Elsősorban az ukránokra gondolok. Meg a tanárok és sorolhatnám.




 

Elővettem a nagy karácsonyi képemet. Kedvem lett hozzá. Haladni szeretnék vele, mert ezt öröm lesz ebben az időszakban a falon látni.

5 megjegyzés:

agnesordog 2022. december 3. 20:44  

Szépeket alkottál ismét ! Kellemes Adventi időtöltést !

Rita 2022. december 4. 21:59  

Mennyi szépség egy bejegyzésben!

Várom a Mikulásodat, hogy elkészüljön, szerintem olyan, mint egy filmsztár!

Tüzes Beáta 2022. december 5. 6:29  

Ági: köszönöm
Rita: nekem is nagyon tetszik ez a kép

Holdgyöngy 2022. december 6. 5:54  

....és sorolhatnám. Ez borzasztó. Ígéretes a karácsonyi hímzesed. Régi filmek vagy képeslapok hangulatát hozza.

Fáni 2022. december 11. 10:52  



Minden nagyon szép lett, a koszorúd különösen hangulatos :)