Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. december 11., vasárnap


Feldíszítettem a fámat és most különösen jól esik a fénye ezekben a nagyon borus napokban.





Rendeltem a Pizzafutártól egy játékot. Két napja érkezett és rögtön kiborítottam, el is kezdtem rakni.


Idén jobban odafigyelek arra, hogy nekem hogyan esik jól az ünnepi készülődés és az ünnepek. Tavaly vacak volt. Sokat készültem és 24-én du. 4 óráig egyedül voltam. Persze hogy sírás lett a vége. De jól van ez  így, alkalmazkodom az igényekhez. 




 

Kész lett a télapó másik válla is, fölötte a szék. Most megszállott vagyok, ezt ki kell használni.

2 megjegyzés:

Fáni 2022. december 12. 14:27  



Szépen haladsz mindennel :)

agnesordog 2022. december 24. 18:06  

Remélem, az idei ünneped jobb lesz, mint a tavalyi ! Áldott, békés karácsonyt és jó egésazséget kívánok Neked és az egész Családodnak !