Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2022. december 16., péntek

A long witer's nap


Azaz egy hosszú téli álom. Majdnem kész vagyok egy A4-es minta oldallal. A fele már meg volt mikor elővettem, de így is örülök.




 

Ötlet: leveles tésztából is lehet réteshez nagyon hasonló sütit készíteni. Kellett a hely a mélyhűtőben és kivettem két leveles tésztát, hogy valamit kitalálok belőlük. Alulra az egyik fele, töltelékre a másik fele és pillanatok alatt kész. 



Az Uzsoki kórházba járok röntgenterápiára, én sugárkezelésnek hívom, hiszen az. A sarkantyúmat ( 5mm-es csontkinövés a sarkon ) bombázza molelulára a gép. A kezelés 1 percig tart. Javulást még nem érzek. A doktornő mondta, hogy először jobban fog fájni, így is van. Később lsz jobb. Gondolom ha a szervezetem elhordja a salakanyagokat.Örülök, hogy hosszú idő után ide is eljutottam, mert mindenre hónapokat kell várni. reggel fél 6-kor indulok és 7 után érek oda. Furcsa, hogy csak akkor kezd el világosodni. Már reggel 6-kor tömeg van a buszokon, sötétben utazunk. A következő a szemészet lesz jan.7-én. Nagyon várom!

2 megjegyzés:

Rita 2022. december 18. 21:14  

Tudod, hogy a kedvencem a télapós kép!

Sok sikert a kezelésen, és nyugodt készülődést még karácsonyig!

Fáni 2022. december 19. 9:05  



Nagyon szépen haladsz a Télapóval.
Mielőbbi javulást kívánok!