Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. január 16., hétfő

Csipkék


Az alsó részeket pótoltam. A takarót öltögetem a Télapó térdén.




Fogynak a fonalaim, rendeltem párat.


Ági segítségével hozzá jutottam egy számomra kedves mintához és azonnal hozzá akartam kezdeni. De fegyelemre intettem magam, legalább még egy A4-es lapot szeretnék elkészíteni, marad 5. Még nem tudom mi lesz?

Ági, köszönöm a segítségedet!




Sok szép csipkét vettem amikor még " gazdag " voltam Kínából.  Nehéz lett az élet anyagilag. 








Blúzt szeretnék varrni ezek felhasználásával. Talán ezt,




vagy ezt,



De ez a gyöngyös anyag pl. az újján is tetszene. Még rakosgatom a meglévő anyagokra.





Ez is szép, de inkább alkalmi viselethez.


Szemészet: szürkehályogom van. Áprilisbsn műtenek. Beépítenek egy lencsét amihez már szemüveg sem kell. Van közeli és távoli látáshoz. Én a távollátó mellett döntöttem.A párásodás, az eső és a tv nézés kényelmetlensége szemüvegben nekem zavaróbb, mint kézimunkákhoz feltenni itthon a szemüveget. Alíg várom!

2 megjegyzés:

Rita 2023. január 17. 8:47  

O, nem is tudtam, hogy még van egy bal oldali rész a Mikulás mellett. De jó, akkor még többet hímezheted!:)
Örülök, hogy végre előjegyeztek a műtétre!

Fáni 2023. január 27. 15:44  



Csodás csipkék.
Örülök, hogy hamarosan megműtik a szemed, az én anyukámnak is megműtötték néhány éve, azóta nem hord szemüveget, 92 éves lesz a nyáron.
A Mikulás nagyon szépen alakul.