Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. január 23., hétfő

Téli táj



A hegyekben esett a hó. A fiam gyönyörű fotókat készített este már otthon. Ebben a kis házban éldegél.

Fotósként dolgozik és sokan ragaszkodnak a látásmódjához, nem csoda. Ő örökölte leginkább a kreatív látásmódom.





Maradékokból süti. Volt 2 dl tejszínem, 10 dkg mák és egy kerek piskótalap. Narancsléből és dobozos gyümölcsléből főztem puingot. Dobtam bele egy mandarin gerezdjeit. A tejszínt felvertem, főzött mákot bele kevertem és a tetejére dobáltam a narancs héjából cukorral főzött azaz kandírozott díszítést. Jó lett. Újabban úgy sütök piskótát tortaformában, hogy ketté vágom és elteszem a felét zacskóban a hűtőbe. Nagyon finom a vaníliás puding bármilyen gyümölcslében főzve tej helyett.




Ennyi színnel dolgozom.




Kinagyítottam a most elkészült takarót, látszik milyen sok színből van. Régen ez nagyon bosszantott. Most már tudom, hogy ez adja a kép különleges hangulatát. 




 

4 megjegyzés:

Rita 2023. január 24. 10:11  

De klassz fotók!

Jó dolog sütikkel kísérletezni!

A takaró nagyon meleg és puha lehet.

Holdgyöngy 2023. január 24. 12:38  

Néztem a címed: 1. Fiad háza 2. hímzés, az első tipp jött be. Jó választása volt ez a ház! Szép lesz ez a hímzés!

Fáni 2023. január 27. 15:51  



Sorban
A fiad fotó is csodásak, jó, hogy ott volt hó, nálunk néhány pelyhen kívül még semmi nem esett az unokám legnagyobb bánatára.
A torta nagyon jól néz ki, biztosan finom is, jó, hogy így lehet vele próbálkozni. Én a tejfehérje, laktóz és tojás mentes dolgokkal próbálkozom, ,ert az unokám sajnos ezekre érzékeny. Már sok receptet kipróbáltam, hát, nem minden sikerült elsőre, de nem adom fel :)

A Mikulás nagyon szép lesz, nem könnyű munka