Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. március 17., péntek

Nyári póló és ruha


Tervbe az újjatlan pólók. Próbálgatom melyik vasalható matrica illik az adott színhez.




Ez a vásárlás nekem főnyeremény. Még egy tavaly nyári Burdából tetszett meg ez a modell és azóta keresem a hozzá illő színekből álló pamut anyagot. Megtaláltam a Takoy online textilben. Ingyen reklámot szeretnék csinálni a boltnak, mert hasonlóan jó minőségű és gyönyörű anyagaik vannak mint a Meseboltnak. Minden van! Nagyon szeretem! Nekem ehhez a modellhez kellett sárga pamutszalag, az is volt. Óooooh!




Kért tőlem a fiam 3 zöld mikulás sapkát. Ma ezen ügyködtem. Melóhoz kellett neki.




 

A fiókban keresgéltem a textilek között és nyitva hagytam. Mire visszamentem új gazdája volt.

1 megjegyzés:

Holdgyöngy 2023. március 17. 21:01  

Szép az anyag, tetszik. S a rózsaszín póló. Macskák minden bekuckózást kihasználnak.