Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. március 25., szombat

Retro nyári ruha


Tavaly nyári Burda címlapjáról egy modell. Három napig dolgoztam rajta.




A gond ott kezdődött, hogy nem volt itthon napsárga textilem. Elmentem textil festékért és egy darab vásznat beszíneztm. A karkivágáshoz és vállpánthoz kellett. Ezt ksőbb fordítva varrtam fel. Bontás, újra varrás. A derekán a szalag 3 cm-es pamutból van amit készen vettem. Ez hátul patenttal rögzíthető. Nagyon tetszik ez a modell!




Mikor a hímzésnél elfogy a fonalam kitúrom más készletekből az adott színt. Így került a kezembe a kis hercegnő a macikkal.




14-es vászonra hímeztem és most, hogy 18-asra dolgozom szembe tűnő volt, hogy nem jó a kép minősége. A kettőt egymás mellé téve látszik. Direkt nem fordítottam meg a képet, mert így nagyobb és most nem a téma a fontos. Gondolodom: elkezdjem újta 18-as aidán? Sokkal szebb lenne.
 

6 megjegyzés:

Rita 2023. március 26. 21:15  

Micsoda ruha! Kész varrónő vagy!

Hát, ha nem vagy vele elégedett, kezdd újra.

agnesordog 2023. március 27. 16:12  

Nagyon ügyes varrónő lettél,és milyen karcsú !!!! Gratulálok ! Azt hiszem meg sem ismernélek :-(

Tüzes Beáta 2023. március 29. 16:48  

Ági: nem így áll rajtam a ruha mint a babán. Nekem pocakom van és nem vagyok ilyen magas. De már vettem alakformáló bugyingót. Segít!

Holdgyöngy 2023. április 2. 2:36  

S milyen üde, kellemes a mintája a ruhadnak.

Névtelen,  2023. április 22. 15:17  

Az a ruha! Nagyon jól sikerült és nagyon tetszik a mintás anyag is.
Én nem kezdeném újra a kislányos képet, hiszen már majdnem kész van. Keretezve, megfelelő távolságból jól mutat. Biztos picit szebben nézne ki 18-as aidán, de megéri?

Névtelen,  2023. április 22. 15:18  

Edit voltam...