Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. április 3., hétfő

Romantikus nyári blúz




A betét része eredetileg csipkéből volt, de én  margarétás tüllel készítettem. Egy darab sárga virágos gombot pedig dísznek varrtam fel. Ez az egy volt és ez elég is. Patentokat öltöttem fel a gombolás pántra. Végül is tavasz lesz.




Eltettem a nagy télapós képet. Virágokra vágyom. Nora Corbett Tea című tervét vettem elő.




Elfogyott az egyik piros fonalam, az Éva bezárt a West endben. Volt egy felesleges uta a férjemnek. Őt kértem meg, hogy vegyen fonalat. Ha nem tudott hozni, megpróbálom megfesteni. Több árnyalatot mártottam, mert mindig jó ha van bármilyen szín helyettesítésnek. Piros festékkel indultam, később meggy, még ksőbb bordó színt adtam hozzá. Késhegynyit. Ezek lettek.




 

Az egyik nagyon hasonló lett ahhoz ami kellett, evvel hímzek.

2 megjegyzés:

Rita 2023. április 3. 21:07  

Álomszépeket varrsz, de komolyan!

Tök jó a fonalfestés, tudtad fixálni, hogy mosáskor ne kopjon (fogjon)?

Tüzes Beáta 2023. április 4. 11:48  

Nem fixàlom. Forrás után kiöblítem. Nem szokta engedni a színét.