Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. április 12., szerda

Maradék anyag felhasználása



Egy nyári blúz.




Sokat gondolkodom azon hogyan lehet a megmaradt anyagot hasznosan felhasználni? A fent látható modell jó ötletnek tűnt. Azt, hogy mestermunka figyelmen kívül hagytam, nem látszott nehéznek, pedig az volt. Amit elkészítettem nem zsebes és nem ilyen hosszű, csak amekkora anyag volt. Az eleje egy darab, a háta 4 darabból áll, mert volt egy nagyobb textil és két hosszú csík anyag.




A kar-és nyak kivágáshoz már nem elég a megmaradt pamut jersey, a karöltőből 4-4 kell és egy másik színű jersey amiből kivágtam az ment a kukába, mert menet közben kiderült, hogy fix pamutot nyúlós póló anyaggal nem lehet társítani. Végül hozzá illő színű flokont szabtam.



 

A tűzés szépsége érdekében elkerülhetetlen volt, hogy az egyik behajtást előre levasaljam. Szóval jóval nagyobb munka volt mint elsőre látszott. Végig pontosan gombostűztem, így is bontottam.Nem nagyon lehet a maradékokat felhasználni, legalábbis nekem nehéz.




 

Reggelente sokat hímzek Mostanra túl vagyok az unalmasabb részeken.

2 megjegyzés:

agnesordog 2023. április 12. 22:46  

Nagyon ügyesen megtaláltad a maradékfelhasználás lehetőségét. Így lett egy ujabb darabod , és nem kell a kis maradékokat ide-oda pakolászni.

Rita 2023. április 13. 21:28  

Tökéletesen illik egymáshoz a blúz eleje és szegélye. Tényleg egyszerűnek tűnik, de csal a látszat.