Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. május 17., szerda

Nem vagyok jól


 

Evvel kezdem, mert imádom a munka minden öltését. Az európai bistro képből készen van az étlapot bemutató valami és egy virág a kaspóban. Ezt a Dim. készletet még 11 ezer Ft-ért vettem. Most utána néztem mennyiért tudnám beszerezni és 20-25 ezer pénzbe van. Venni akarok még egy Dimet. Bakker a rohadt deviza árfolyam miatt!


Május 4-ére voltam előjegyezve szürkehályog műtétre, de a körzeti doki nem tudott rá engedélyt adni, mert a vérvételen a süllyedésem 7 helyett 31 volt. A szervezetemben nagyon magas a gyulladás. Ízületi gyulladásom van, ami 20 nap után sem múlt el, csak enyhült. Plusz vírusfertőzés, ami egy vízszerű orrfolyás és enyhén gyulladt szem és torokfájdalomban nyílvánul meg. Elképzelhető, hogy a tüneteim azért ilyen enyhék, mert oltva vagyok ABH vírustörzsek ellen. Lényeg : tiszta ratyi vagyok. Az ízületi gyulladása miatt minden lépés fáj és most dühös vagyok. Alíg látok, a betűméretet már megnagyítottam, így tudok számítógépezni. Türelmetlen is vagyok, vajon mikor jutok el a műtétre?

5 megjegyzés:

Rita 2023. május 18. 21:13  

Ó, Bea! Jobbulást! Hogy újra tudd bogarászni ezt a szép, aprólékos munkátÍ!

Tüzes Beáta 2023. május 19. 6:30  

Ja! Ên ugyanúgy csinálok mindent, csak hamarabb elfáradok

agnesordog 2023. május 20. 22:20  

Gyors gyógyulást kívánok !

Holdgyöngy 2023. május 23. 18:56  

Mielőbbi gyógyulást kívánok neked!S után gyors műtétet, remélem nem kell ismét sokat várnod.